One year older and wiser..

Hej och hå. Det är fredag och jag ska tillbaka till jobbet ikväll efter två underbara dagar off. På vår födelsedag vaknade vi upp, blev grattade och gick ut för frukost. Ingenting var planerat så visste inte riktigt vad man skulle förvänta sig eller så, visste dock att det nog var något skoj planerat på kvällen. Vi gick till Granger och co för en sen frukost och sen vandrade vi till vår favorit-bar, Portobello star där vi shottade och drack drinkar, blev även bjuden på champagne av en jobbkollega som kom förbi, det var några stycken som kom förbi faktiskt så det var skoj! Vid 5 kom Ida med massa happy-birthday ballonger, så med de flygandes i luften gick vi hemåt mot lägenheten, där svirade vi om, drog på mig en kjol och piffade till mig lite inför kvällen. Det enda vi visste var att vi skulle lämna området klockan 6. Sagt och gjort, så blev det och vid 7 hade de bokat bord på Soho Kitchen and bar som jag har tjatat lite om att gå till ett bra tag nu. Haha. Det är också inom Soho house så man vet att det är bra mat och bra service, vilket jag tycker är viktigt när man ska fira något speciellt.
 
Efter det åkte vi mot shoreditch där vi strosade omkring, försökte hitta en bra bar men det blev inte så så vi tog tuben och drog hemåt, hur mysig kväll som helst med mina favorit-flickor. Blev bjuden på sååå mycket gott och så mycket goa drinkar så man blev alldeles lycklig. Man kände sig lite extra speciell och älskad! Lätt en av mina bättre födelsedagar faktiskt. Sen satt jag och Gabbi uppe till typ 3, kollade på massa gamla bilder från USA och hennes bilder från NY osv.
 
Igår hade jag Ebba och Isa världens mys-dag, tyvär började Gabbi jobba vid 4, men vi andra satt först ute i parken mittemot vårat hus, drack frappuchinos och hade det gött. Vid 6 tiden drog vi oss mot en sushi-restaurang och sen åkte vi till westfield mall och gick på bio, The other woman. Riktigt rolig och bra film måste jag säga!
 
Idag. Idag har jag städat hela lägenheten, tagit en välbehövlig dusch och insett att sommaren är bara runt hörnet.
Puss puss och massa kramar! Xx
Julia
 

Kommentera här: