I'll put on my dancing shoes real tight 'cause there's just another saturday night.

Hej hej och åter hej. Här sitter jag, sjuklingen. Har haft magsjuka och känner mig lite hängig idag, dock bättre än gårdagen då det var vändor till toaletten och feber som gällde. Men har spenderat gårdagskvällen och denna kvällen med serier legat i soffan så hela min kropp värker. Isa har varit snäll och gett mig mat och dricka. Tur man har henne! Imorgonbitti ska jag förhoppningsvis vara fit for fight igen för då vid 10 ska jag till dinern och käka med Isa och Lisa som kommer hit från Tyskland och hälsar på! På kvällen blir det jobb igen följt av många dagars jobb för nästa gång jag är ledig är inte förrän nästa lördag och söndag eftersom jag frågade om ledigt då! Ska bli skönt att äntligen få en helg ledig!!
 
Men nu ska jag se ett avsnitt av mina favorit-vampyrer och sen är det dags för sängen!
xxx
Julia

Kommentera här: