I will love you for a thousand years.

Åh. Imorgon är det min födelsedag. 24 år. Vet inte vad man ska förvänta sig, vill inte ha för höga förväntningar så försöker inte tänka på det så mycket. Är bara glad att jag är ledig! Igår dock var det en konstig kväll. Jag jobbade och det kom en gubbe som försökte muta mig med 100 pund för att få ett bord, en annan tanta svarade i telefonen på jobbet. Alltså va. Jag blev hur paff och irriterad som helst. Men som de säger, "kill them with kindness", hur jobbig, dryg och elak någon än kommer vara mot mig så ska jag stå stenhårt på jorden och vara så sjukhelsikte trevlig (men bestämd) tillbaka. That's my plan. Idag på dagen jobbade jag också och fick köpa med mig en burgare take-away efter jag slutat. "After all it's my birthday tomorrow* sa jag och log så snällt mot mina managers. Haha.
 
Har legat i soffan hela kvällen, eller duschat har jag också gjort samt gjort ansiktsmask. Nu ska jag ta lite vinddruvor och kolla mer serier och inte röra en fena. Saknar er alla där hemma och önskar jag kunde få vara med alla nära och kära på min dag, men det får bli mina brudar här i London och det är jag jäkligt glad över!
 
Också, grattis mamma och pappa på deras 25-årsdag, de firar silverbröllop idag! :)

Kommentera här: