Hey you.

Sitter här i soffan med ljus tänt och nätfönstret fast på fönstret. Ikväll var det lite kyligare än föregående dagar men det har varit väldigt varmt och soligt här så då fick nätfönstret äntligen invigas. Det känns hur skönt som helst att veta att vi kommer kunna ha fönstret öppet nu i sommar så vi slipper värmeböljan från förra sommaren då vi varken hade nätfönster eller aircondition. Man svettades innan och efter man duschade, man sov i princip naken utan täcke men svettades som en gris trots det. Denna sommar är vi förberedda!
 
Igår efter jobbet gick jag Elise och Ebba till Star där vi drack en drink och började snacka med en kille som hade riktiga Harry-Potter-glajjor. Vi shottade och drack drinkar och drog sen till Luna Rossa (en italiensk restaurang nära dinern) där typ hälften av alla italienare från jobbet var. Vi var där i många timmar, Ebba, Gabbi och Maria var bartenders och fick lära sig att göra drinkar. Gött gäng och bra musik. Riktigt härlig kväll. Jag kom hem vid 4.. aaaaas trött. Fick några timmars sömn vilket har resulterat i en ybertrött Julia idag. Inte direkt bakis, men bara trött som aldrig förr.
 
Har varit med Elise, Gabbi, Ebba och Isa och ätit brunch/lunch och sen bara chillat och tagit det lugnt, köpte take-away sushi och lite gotta så ikväll har jag bara tagit det lugnt och sett serier (förutom mitt lilla städ-ryck jag fick för ett tag sen, gillar att ha det fint och iordning då jag är hemma)
 
Nu ska jag dra mig till sängs, imorgon ska jag träffa bästaste Abigail som är i London innan jobbet börjar. PUSS!
xxx
Julia

Kommentera här: