You're all I need.

Hej hallå tjena. Har precis kommit hem från jobbet. Blev en liten burgare med Isa efter jobbet och innan hon skulle och jobba, så nu sitter jag här i min huvtröja och filosiferar. typ. Har varit irriterad idag då jag bara KAN inte förstå vissa människor som blir som odjur när de är stressade och kan säga vad som helst i princip och vara så otrevliga. För mig, alltså det förstår jag mig inte på. Alla är man stressad någon gång men man kan ändå vara trevlig eller åtminstone be om ursäkt ifall man vet med sig att man varit otrevlig eller snäsig. Men men, människor är olika. Har dock inte tänkt få det att dra ner på mitt humör för gott utan sitter då istället och försöker tänka på allt kul jag ska göra denna sommar. Det blir jobb på House festivalen, Gunnar kommer hit och jag har ledighet att se fram emot. Skoj!
 
Hur är det hemma? Lämna en liten kommentar ni som läser :) Skulle vara kul!
 
Isa häromdagen då vi hade riktigt fint väder.
 
Xx
Julia

Kommentera här: