You can be my it-girl.

Hej finisar. Imorse hade jag en någorlunda dålig morgon då jag inte hittade mitt nya favorit-halsband och fick därför ett smärre break-down, har även tappat bort mitt oyster card för några veckor sen så allt bubblade över och jag blev så less på mig själv. Men jag kom precis hem och hittade mitt halsband hängandes i badrummet på vår handdukstork. Suck på mig själv. Annars idag var jag och Isa till parken, det blev ingen tripp till Brighton utan vi gör nog det nästa fredag då jag och Isa tagit ledigt över midsommar. Tur var nog det också, för det har varit mestadels molnigt idag men lite sol fick man ändå i huvvé.
 
Har även passat på att ta ut lite mer semester, så kommer vara ledig nu i början av juli en vecka, ska bli SÅ skönt. Jag och Isa försöker se om vi kan hitta billiga biljetter till Ibiza då Rianna bor där över sommaren, men vi får se hur det blir med det. Julia Gunnarsson kommer ändå hit då, den 8:e och stannar minst en vecka så det blir hur kul som helst. Och på tal om den 8:e juli, det är också bästaste Idas 25-års dag så då blir det firande!
 
Annars idag så blir det nog mest slappande, ska laga någon middag och ha serie-kväll. Det är planerna so far men allt kan förändras. Skype med mamma och pappa ska väl bli av också hoppas jag. Jag är ju inte den bästa på att skypa måste jag erkänna. Jag är rent av förjävligt dålig på det. Men, men.
 
På tal om roligheter, snart är det även dags för House festival (soho house festivalen jag och isa jobbade på förra året! http://www.housefestival.com/) och jag håller tummar och tår för de ska skicka mig dit och jobba. Det var SÅ kul förra året! Xxxx
 
PUSS
julia

Kommentera här: