My silver lining.

Hej hallå tjena. Long time no blogging. Här sitter jag, solen lyser och jag ska snart ut och få lite sol i skallen innan jobb. Det är riktigt fint väder här i London nu, sommaren är väl ändå här nu hoppas jag. Imorgon är jag ledig och hoppas få med mig Isa till Brighton. Vi får se hur det blir med det, men blev en spontan idé nu såhär en tisdag.
 
Annars då. Jobbet går bra, jag har fått löneförhöjning, wiho och är officiellt receptionst nu så inge mer runner-skit. Tack för det! Har haft lite roliga folk inne i helgen dock, hade en vuxen äldre man som skrek på mig då han inte fick något bord. Sen kom min manager Sara och han skrek på henne också. Det var pinsamt för han. Jag bara skakade på huvudet och tog seriöst inte det personligt alls. Sara sa sen "förlåt för du fick handskas med det där", nej fan. Det rör mig inte ryggen riktigt, jag är inte så känslig. 
 
Häromdagen var jag ute med bästaste Abi och Isa. Vi gick och åt på Lauras (våran f.d manager, världens bästa!) nya restaurang. Huuuur gott som helst. Mumma. Riktigt mysigt också, litet, härlig reggie musik. Efter det gick vi och tog en, två, tre.. drinkar på Star, fick lite shots och hade en bra kväll. Lite bakis-trött dagen efter gick man på en dubbel på jobbet men det gick faktiskt riktigt bra. Som sagt, sommaren är här och man får ta vara på varenda minut.
 
Men nä hörrni, nu ska jag dra ut. Har säkert massa mer att skriva av mig, men detta får duga för nu. Kan tipsa om härliga låtar som jag just nu spelar sönder.
- I will never let you down -- Rita Ora
- Younger - Kygo remiz -- Seinabo Sey
- My silver lining -- First aid kit (alla deras låtar är guld, så bra!)
 
Xx
Ps. Grattis pappa som operarat ögonen och slipper ha på sig glasögon för första gången i sitt liv. Så glad för dig pappsen!! Saknar dig!
 
 
Moral fox (Lauras restaurang. mums på maten)
(take back time) hejdå till finaste Rianna (vänster) som nu jobbar i Ibiza över sommaren. Saknar den tjejen!
Också ett hejdå. Juliette (min partner-in-crime vid dörren på jobbet) slutade då hon fått internship på ett college i kanada. den tjejen alltså, 19 år och pratar 3 språk flytande. hur härlig som helst också! xxx
och hejdå. men först... let me take a selfie ;)
Xx

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Vilken fin bloggsida.

Kommentera här: