Stolen dance

Hiya. Nu har man ju inte skrivit på åååår och dar. Fy! Vad har hänt här sen sist? MASSOR. House festival den har varit och fifan vad kul det var. Jag jobbade i receptionen, vilket betydde att jag hälsade alla välkomna och satte band runt deras hand. Det var typ det jag gjorde. Var ute i solen hela dagen. Efter några få timmar då i princip alla var inne så fick vi massor av rast också. Jag och en kille från receptionen uppe i klubben var och såg när Kelis spelade, Paloma Faith och Dizzi rascal uppträdde. Åt dirty burger, lobsters, kyckling och drack massa goa drinkar. Så jäkla gött, så mycket roligare än förra året.
 
Har även besök av miss Julia Gunnarsson. Har gjort massa skoj som att gå på afternoon tea på ett ställe som heter aqua shard. Tror jag måste ta med mamma dit när hon kommer, SÅ fint och gott och riktigt bra service, man kände sig lite som en prinsessa!
 
I förrgår var det finalen av VM (world cup!) och även fast jag inte sett något innan så ville jag gärna se finalen. Vi åt på dinern innan, Jag, Gunnarsson, Isa, Ida och Abigail. Så gott. Efter det gick vi till en bar där en kompis till mig var och hans kompisar så tittade vi på finalen och såg att Tyskland vann (yeah!)
 
Idag har jag jobbat kväll, gick riktigt bra, imorgon är jag ledig igen, då ska jag ut i solen med Isafisa för det ska bli riiiiktigt fint väder här nu framöver. 27 grader imorgon och närmare 30 grader närmare helgen (hjälp, värmeslag i våran lägenhet!)
 
PLUS. Det roligaste (och tråkigaste samtidigt) är att Elise har flyttat in, hon är nu min nya roomie. Tråkigt då Ebba flyttat ut men vet att hon är riktigt nöjd med sin nya lya och jag vet att hon så gärna ville ha eget rum så jag är väldigt glad för hennes skull! Elise har gjort det så mysigt här redan och tror det kommer bli kul med en fransyrska i hushållet.
 
Idas födelsedag har även kommit och gått. Jag planerade den innan, jag, tjejerna och Florent och den blev riktigt lyckad vilket jag är så glad över för jag ville verkligen att hon skulle få en speciell 25-års dag. På morgonen hade Florent (hennes pojkvän) gjort fin frukost på säng, sen åkte jag till deras lägenhet till runt 2-tiden, då hade jag köpt med mig cupcakes och så hade jag med mig ett kort hon fick. Jag och Isa gav henne en spa-upplevelse på ett spa här i närheten, så det kommer hon få avnjuta i augusti (hon åker till sverige inatt, och kommer tillbaka den dagen jag åker hem för en vecka)
 
På dagen åkte vi London eye, vi hade "the champagne experience", så det var jag, Florent, Idas mamma och Idas mammas man. Det var riiiktigt coolt! På kvällen hade jag bokat bord på ett ställe som heter Beach Blanket Babylon som ligger i Shoreditch. Riktigt fint ställe och är super nöjd med all hjälp och servicen vi fick. Efter go-middag med massa drinkar och spraklande efterrätt så gick vi och tog en varsin öl på en bar. Så rolig dag!!
 
Här kommer massa bilder (ursäkta för novell-långa inlägget!)
xxx
Julia

Kommentera här: