You and me

Hej. Long time no see. Hörrni, om jag ska skriva om allt som hänt de senaste veckorna (månaderna?) så kommer detta bli en lång novell. Så jag skippar det. Idag är jag ledig, likaså imorgon. Det är så skönt med en ledig helg for once. Har middagsplaner med miss Lindstedt ikväll då vi ska gå till Moral fox och äta. Ska bli kul med lite Ida-och-Julia-tid!  Annars, idag fick jag och Isa vår smoothie-mixer, försökte på mig en smoothie men mja, vad ska man säga.. måste öva lite.. Har även städat ur matskåpen i köket och gjort om lite så nu är det fint och fräscht.
 
Nästa helg är det notting hill carnival och Malin kommer hit. IH! Ska bli så kul alltså. Kommer förmodligen vara ledig den helgen också, samt måndag och tisdag. Kommer ju dock snart hem igen också, har bokat flygresa nu så kommer hem den 4 september och stannar en vecka, då är det dags för stora killen att döpas. Hela 5 månader nu och han blir bara sötare och sötare för var dag som går.
 
Annars, det rullar på här. Hur mår ni? PUSS!
 
Xx
Julia
 
 

Kommentarer:

1 Engström:

skriven

Jag mår bra tack ;) Hoppas ni får skoj när Mallan kommer! :D Önskar verkligen jag kan hälsa på i höst!! <3 <3

Kommentera här: