Work work baby

Hallå.
Fräsch och utvilad efter 12 timmars sömn. Har varit en helvetes lång helg eftersom det varit påsk. Men ändå en rolig en. Jobbat rätt mycket och det har varit väldigt busy på jobbet. I fredagskväll så kom Gunnar på besök igen, så eftersom jag och Gabbi var båda lediga gick vi ut och käkade. Käkade på Dinern och både Ebba och Julia jobbade så det var kul. Vi alla vräkte i oss vår diners populära hamburgare som är så sviningt goda. Drack massa drinkar och en efter en av våra coworkers joinade vårat bord då dom slutat. En riktigt trevlig kväll.
 
På lördagen jobbade jag brunch och efter det så gick jag Gabbi, Juju, Julia och Eldor och käkade på Honest burger som ligger next door till dinern. Det var Eldors sista pass så det var lite sorgligt.
 
På söndagen jobbade jag även brunch. Var så otroligt trött efter jag slutat vid fem så tänkte att det får allt bli en lugn och tidig kväll. Men vid 10 så smsade tjejerna att dom var på the star. Abi var även där, våran älskade britt som jobbade med oss förra sommaren, så jag drog dit. Många på jobbet var där också så det var trevligt. Blev en väldigt sen kväll/natt och kom hem vid 4 tiden. Skulle egentligen vara ledig igår men vid 9tiden ringde min manager och behövde hjälp för det var en som ringt sjuk. Så det var bara att vakna till och dra till jobbet. Var lite crazy med understaffed på jobbet och många gäster, men det var ändå roligt.
 
Idag börjar jag 5 så tänkte bara ta det lugnt hemma tills dess.
 
En rolig nyhet: Den 2 maj kommer min fina tyska vän Lisa hit på besök. Lisa träffade jag när jag bodde i Atlanta, Georgia, och hon är en av dom finaste människor jag känner. Har tagit ledigt hela tiden hon är här så det ska bli jättekul. Ska försöka planera lite grejer vi ska hitta på! 
 
Hoppas ni alla haft en underbart fin påsk!
 
xx
Isa
 
 Jag, Sara, Juju och Ebba på the star!

Kommentera här: